Avatar billede tholse Nybegynder
13. januar 2006 - 14:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

findes sådan en her

Hej med jer..

Jeg leder efter en sådan form for router til at sende en masse signaler rundt til mine computere og mine tv og så videre..

Jeg har 2 pc`er, den ene med 2 skærme til, 3 fjernsyn ud over det, en sat boks, en dvd med harddisk, et sorroundsystem som jeg gerne vil sådan kunne koble sammen..

Finders der en form for router til sådan noget.. En hvor jeg kan vælge hvilke signaler jeg vil have hvorhen og som evt kan dele mit antennesignal ud på flere skærme?...

Hvis der bliver smidt et link til sådan en sag og hvor jeg evt kan købe den vil du få 200 point..

Mvh

Tholse
Avatar billede coversdk Nybegynder
13. januar 2006 - 14:24 #1
Du skal have et midiacenter : http://edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=153&Parent=&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=&Submit.x=18&Submit.y=7

Nogle af dem skulle kunne klare det :D

Amitech skulle være mega Godt :D
Avatar billede tholse Nybegynder
13. januar 2006 - 14:43 #2
Jamen er det ikke bare en computer?... og sådan en har jeg jo.. Virker mig noget overflødigt at skulle købe sådan et, skal jo bare have noget der kan fordele signaler...
Avatar billede coversdk Nybegynder
13. januar 2006 - 14:46 #3
Det skulle nogen af dem også kunne gøre ;)
Avatar billede tholse Nybegynder
13. januar 2006 - 14:52 #4
jamen findes der ikke en form for router sådan uden harddisk der kan klare det?..
Avatar billede coversdk Nybegynder
13. januar 2006 - 14:59 #5
Det ved jeg ikkk... jeg har ærlig talt ikke så meget forstand på det :D

jeg kender kun til media center ;D
Avatar billede tholse Nybegynder
13. januar 2006 - 15:04 #6
Har du egentlig fået point, kom vidst til at trykke forkert.. :)
Avatar billede coversdk Nybegynder
13. januar 2006 - 15:05 #7
Nope :D og jeg skal heller ikke have nogen eller hva :D
Avatar billede tholse Nybegynder
13. januar 2006 - 15:06 #8
Eh.. sys ikke helt mit problem er løst og du siger selv du ikke ved så meget om det, sååååå.. det tror jeg ikke lige...
Avatar billede coversdk Nybegynder
13. januar 2006 - 15:07 #9
Det er rimelig nok :D
Avatar billede tholse Nybegynder
13. januar 2006 - 15:22 #10
Slet ingen der kender til sådan en sag?..
Avatar billede tholse Nybegynder
16. januar 2006 - 15:02 #11
Hvad er der ingen der kender til sådan noget her?... D-Link Media Player DSM-320 er der noget der hedder, men er det sådan en jeg skal købe?... Com on eksperten, troede man kunne få svar på det hele her...
Avatar billede coversdk Nybegynder
16. januar 2006 - 16:31 #12
det ser ikke ud til at du kan koble fjernsyn til ;)

http://linuxdevices.com/files/misc/dlink_dsm320_wireless_router_diagram.jpg
Avatar billede coversdk Nybegynder
16. januar 2006 - 16:35 #13
Avatar billede jet Nybegynder
14. februar 2006 - 10:23 #14
Har du set på http://www.team-mediaportal.com/, eller http://www.xboxmediacenter.de/
Bruger selv xboxen med en chip, måske kan den hjælpe dig?