Avatar billede zakk Nybegynder
12. januar 2006 - 21:09 Der er 8 kommentarer

Firewall problem. kan ikke join og create games maps online!

Hejsa.. sidder herhjemme ved in pc. jeg er på et såkaldt bynet der hedder arrownet. jeg har ingen firewall på selve min computer.. men kan ikk joine spil i f.eks. C&C  Generals kan eller ikk create maps i warcraft 3 Tf.. kunne godt tænkte mig at at vide hvad der er galt ? kan jeg muligvis se om min internet udbyder har en firewall på mig ?
Avatar billede keysersoze Guru
12. januar 2006 - 21:12 #1
kører du med XP og har deaktiveret den indbyggede firewall?
Avatar billede zakk Nybegynder
12. januar 2006 - 21:20 #2
ja...  deaktivet ftw :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. januar 2006 - 21:34 #3
I instruktionsbogen står der hvilke porte der skal åbnes i din router, for at kunne spille online.

Samme spørgsmål her: http://www.eksperten.dk/spm/679116 så luk det.
Avatar billede zakk Nybegynder
12. januar 2006 - 22:10 #4
instruktionsbogen  ??? .. heheh jeg har ingen router.. jeg har et cablemodem.. og efter det modem er det er swicth ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2006 - 22:32 #5
en kommentar efter denne melding: Kommentar: dragonknight
12/01-2006 21:34:23 ????

zakk> http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=zakk&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. januar 2006 - 22:32 #6
Instruktionsbogen til spillet !

Du er 100% sikker på, at du ikke har en firewall aktiveret ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. januar 2006 - 22:34 #7
Tak, john. Glemte at tage en kik.

Hjælp fra mig slutter hermed ! ! !
Avatar billede zakk Nybegynder
12. januar 2006 - 23:18 #8
har da lukket det.. ved ikk hvorfor jeg ikk kan godekende mit eget svar okai kigger lige skriver igen imorgen