Avatar billede kox Nybegynder
12. januar 2006 - 19:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Simpel hjemmeside a lá MS Stifinder?

Hej E,

Jeg vil gerne lave en lille simpel no-nonsense hjemmeside meget som Stifinder i billedserievisning. Dvs. i venstre side nogle menupunkter der folder sig ud som stifinder. Der skal være plads til et topbanner, visning af thumbnails og selve billederne. Next og prev knapper skal der også være.
Jeg har Dreamweaver MX2004 til rådighed (har prøvet at fedte med drop-down menuer: http://www.nicolin.dk/multimedia/ men det bliver ikke rigtigt lækkert).
Hvordan griber jeg det an, og er der nogle smutveje??

/Kox på nettet
Avatar billede olebole Juniormester
12. januar 2006 - 23:33 #1
<ole>

Det er der ikke noget simpelt ved ... tværtimod  :)

Du kan evt. begynde her:
    http://webfx.eae.net/dhtml/xtree/
- hvor der er en okay træ-menu

/mvh
</bole>
Avatar billede kox Nybegynder
13. januar 2006 - 19:57 #2
Njaee jeg må nok æde lidt af det i mig igen, men det se da simpelt ud når man bruger stifinder:o)

Den tutorial er nok mere end jeg gider (kan...) give mig i kast med, så det bliver nok noget endnu mere simpelt ...
Avatar billede kox Nybegynder
21. januar 2006 - 10:27 #3
Smid lige et svar Ole så jeg kan lukke.
Det blev bare noget simpelt frame-hejs.
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2006 - 22:25 #4
Ellers tak, kox  :)
Læg selv et svar og accepter det - så kan du gemme pointene til en anden gang, hvor jeg kan være til mere hjælp  ;o)
Avatar billede kox Nybegynder
21. januar 2006 - 23:19 #5
As you wish Sire ;)
Jeg har mere end jeg kan bruge og deler gerne ud. Det gælder vist ved nærmere eftertanke også for dig...
Men altså tak for kommentaren.
Avatar billede olebole Juniormester
21. januar 2006 - 23:30 #6
- selvtak  ;o)