12. januar 2006 - 10:23Der er
1 kommentar og 1 løsning
hente aftaler fra en hel gruppe i Outlook.
Hej
Jeg er ved at lave en oversigt over hvad en gruppe mennesker laver i gennem en uge. De tilhører alle sammen den samme gruppe. fx. "Minarbejdsgruppe".
Hvordan får jeg kontakt med de andres aftaler.
Har lavet så jeg kan se og vise mine egen aftaler. Så jeg har kontakt med outlook. Bare ikke lige til de aftaler jeg vil.
Min tanke er at de må være en "samling" af gruppemedlemmer som jeg så kan gennemløbe for at finde deres aftaler. Så jeg kan få vist hvad hver enkelt laver fx. mandag fra 9 til 10
Nu har jeg fundet noget af løsningen. Men jeg mangler stadig at kunne finde de aftaler det findes en bestemt dag. Hvilke attributter findes der i outlook 9 omkring dato som jeg kan søge på.
Indtil videre se mit gæst således ud.
find([startdato] = '" & Format(Now.Date, "dd/MM/yyyy") & "'") den finder bare ikke nogen aftaler den dag!:(
Dim soegString As String = "[start] > '" & Format(denneUgeStartDato.AddDays(-1), "d/M/yyyy").ToString & "' and [start] < '" & Format(denneUgeSlutDato.AddDays(-1), "d/M/yyyy").ToString & "'" Dim calenderEjerItems As Outlook._Items = calenderfolder.Items.Restrict(soegString) - cyberper
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.