Avatar billede draeber Nybegynder
11. januar 2006 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

åbne paradox-db og ændre i en tabel

Hej

Jeg har et program, som vistnok bruger en paradox-database.
Jeg skal have rettet nogle data, som jeg ikke har en funktion i det oprindelige program.
Jeg vil derfor høre, om der er nogen der har et link til et program, der kan åbne og rette i denne database. filerne ender på .db
Jeg har prøvet at hente Borland Delphi Trial og bruge dbexplor.exe, men den kommer med en fejl, når jeg prøver at åbne databasen.
Avatar billede draeber Nybegynder
11. januar 2006 - 10:57 #1
hmm.... det ser ud til at jeg endelig har fundet ud af at få ACCESS til at åbne den...
Avatar billede draeber Nybegynder
18. maj 2006 - 11:06 #2
det lykkedes med Access, da jeg stillede den til at åbne den rigtige fil !