Avatar billede claus83 Nybegynder
09. januar 2006 - 05:16 Der er 3 kommentarer

Overdragelse af website

Jeg står og skal overtage et site.
Er der ikk nogle der kan henvise til en overdragelse erklaring eller fortælle hvordan det bedst gøres. Sitet skal selvfølgelig over på en ny server og domænet skal overdrages til mig. Men der skal vel skrives noget ned på et papir så jeg har 100% rettighederne til sitet ikk, eller hvordan gøres det bedst.

Venlig hilsen. Claus M
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. januar 2006 - 10:51 #1
Du behøver sådan set ikke noget skrifteligt, men en kvittering for overdragelsen er altid en god idé at have ved tvivlsspørgsmål, husk at påføre at du overtager alle rettigheder. Du skal sikre dig at oplysningerne hos http://dk-hostmaster.dk (domæne registreringen) bliver rettet til dine info. Du skal ikke tænke så meget på webhotellet da det nye hotel jo automatisk oprettes i dit navn. Det vigtige er en kvittering for overdragelse samt ændring af oplysningerne hos hostmaster..

Vh Nicki
Avatar billede innercitydk Nybegynder
09. januar 2006 - 10:54 #2
Formularen for overdragelse af domæne kan udfyldes på hostmaster-dk siden her:

http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=160&no_cache=1&sword_list[]=overdragelsesformular

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
18. maj 2006 - 15:53 #3
Øhh afslutter du ikke lige spørgsmålet, det er efterhånden ved at være lang tid siden der.