Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. januar 2006 - 18:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

spammail med eksperten indblandet?

Hej Eksperter!

Jeg har fået en mail på min exp-konto-mail og vil gerne vide om andre har fået lignende mails? Jeg har ikke søgt efter invenstorer så derfor regner jeg med at man sikkert mister penge ved at ringe til nummeret?

Mailen er som følgende:

hello my name is daniel bellucie i em frome holland i  have seeng on the internet site www.exp.dk dat you are looking for investor so i em a privatley investor and i em interestet pleas call me on my
fhone,nm.0031-649244774 to make contact
best regards daniel bellucie

Nogen der kender til lignende?
Avatar billede mugs Novice
08. januar 2006 - 18:29 #1
nej
Avatar billede hcma Novice
08. januar 2006 - 18:33 #2
nej
08. januar 2006 - 18:38 #3
Negativ...
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. januar 2006 - 19:03 #4
ehmn okay så kan det jo ske den er rigtig nok, men hvordan ved jeg ikke!

til afslutning fandt jeg følgende på google: http://www.techvibes.com/members/view33227.html

tak for jeres inputs!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. januar 2006 - 19:23 #5
Det kunne nu sagtens være en smart udnyttelse af en emailhøst.
Avatar billede roenving Novice
10. januar 2006 - 02:59 #6
-- du har jo i hvert fald en mail-adresse liggende i din profil, måske skulle du udskifte den med en let redigeret ?-)