Avatar billede fromsej Praktikant
07. januar 2006 - 22:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan anmelder man karma?

Jeg prøvede at anmelde en anonym karma, jeg fik så denne meddelelse stukket i hovedet:
Fejl: Ukendt brugernavn: Anonym selvfølgelig.

Hvordan gør man så?

Ellers så kan i få den her, den skal fjernes, da det er en lodret løgn.
>> En meget dårlig bruger af experten, som kun er her for at score points. føj <<
Avatar billede snowball Novice
07. januar 2006 - 23:05 #1
Du anmelder en karma ved at klikke på den så baggrunden bliver grå. Når du har klikket på de karma'er du vil anmelde, så klikke du på "Anmeld misbrug" der står under dine karma'er. Derefter foregår det som en normal anmeldelse.

Jeg tror dog desværre ikke du skal regne med at få den fjernet, for der er ikke umiddelbart noget i den tekst som overtræder reglerne. Vi CoAdmins hverken kan eller skal afgøre om det der står er sandt eller ej, desværre.
Avatar billede bredker Nybegynder
07. januar 2006 - 23:20 #2
mon ikke lige netop du har et så godt ry herinde , så du ikke behøver at tage dig af det
der vil jo altid være nogle få der ikke kan tåle at de selv er for dumme , så må de jo prøve at rakke andre ned for selv at få nogle få point
Avatar billede fromsej Praktikant
07. januar 2006 - 23:23 #3
Ordet føj indgår da i den, det er et negativt ladet ord, og omhandlende en persons anseelse. så alene ud fra det burde den fjernes. ;-)

Nå, vi håber stadig at anonymiteten forsvinder fra Karma, eller at karma forsvinder, men det har jo nok lange udsigter.
Tak for indlægget Snowball. :-)
Tak for støtten Bredker.*S*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. januar 2006 - 01:00 #4
fromsej, det er personens syn på dig. At han har et forkert indtryk af dig, er bare ærgerligt. Karma skal jo netop gives ud fra det individuelle syn, den enkelte har af én. Ser man på din samlede gennemsnitlige karma, er der jo ingen tvivl for nogen om, at du er en supergod bruger.

Det er netop derfor, at man overhovedet ikke skal gå op i den enkelte karma - men KUN gennemsnittet. Det er den fejl stort set alle der kritiserer karmasystemet begår. Det gjorde jeg såmen også selv engang. Det er også derfor, at der ikke skal brugernavne på.

Jeg er faktisk nået frem til, at karmasystemet i det store hele fungerer. Der er nogle enkelte småjusteringer, der måske bør udføres. Feks. mener jeg ikke kommentarer er nødvendige. De skaber kun debat. Karma bør måske først vises efter 10 tildelinger, for at skabe et mere reelt gennemsnig. Karma bør udløbe efter eksempelvis 6 måneder, da det kan diskuteres, hvor relevant gammel karma er. Folk ændrer sig jo.
Avatar billede huset Praktikant
09. januar 2006 - 08:22 #5
Snowball kan du ikke fjerne denne http://exp.dk/artikler/886
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2006 - 16:12 #6
Vise ord Nanoq, som sædvanlig.
Du har også ret i det meste, men det irriterer mig alligevel at folk kan knalde en sådan tyk løgn af om mig.
Min gennemsnitskarma kan jeg jo heller ikke tillade mig at klage over.
Tak for indlægget.*S*
Avatar billede arne_v Ekspert
11. januar 2006 - 08:12 #7
Danmark er ikke USA

http://comon.dk/index.php/news/show/id=24952

»Whoever...utilizes any device or software that can be used to originate telecommunications or other types of communications that are transmitted, in whole or in part, by the Internet... without disclosing his identity and with intent to annoy, abuse, threaten, or harass any person...who receives the communications...shall be fined under title 18 or imprisoned not more than two years, or both.«

without disclosing his identity + with intent to annoy = imprisoned not more than two years

:-)
Avatar billede boxer Nybegynder
11. januar 2006 - 08:20 #8
Ja, hvis man boede i USA kunne man nok få et par millioner ud af en dårlig karma :o)
Avatar billede arne_v Ekspert
11. januar 2006 - 15:29 #9
hvis man fik et par millioner per dårlig karma så ville vi have flere
multimillionærer ...

:-)
Avatar billede fromsej Praktikant
05. februar 2006 - 09:36 #10
Lukketid.