Avatar billede maha1 Nybegynder
07. januar 2006 - 20:09 Der er 3 kommentarer

Problermer med adgang til bestemt site

Har problemer med en hjemmeside som jeg har brugt meget.
Når jeg forsøger at åbne den - står bundlinjen og vibrerer og lyder nærmest som Søren Spætte - og ingenting sker der.
Afslutter og får en fejlmeddelelse:
szAppName : iexpolre  szAppVer : 6.0.2900.2180  szModName : hunapp  szModVer : 0.0.0.0  offset : 00000000

Tekniske oplysninge om fejlrapporten:

C:\DOCUME-1\Bruger\LOKALE-1\Temp\WER38df.dir00\iexplore.exe.mdmp
C:\DOCUME-1\Bruger\LOKALE-1\Temp\WER38df.dir00\appcompat.txt

Har fået hjælp til at rense PC - så der skulle ikke være noget der - men måske der er sat en blokering ind - skulle gerne være den eneste der bruger denne computer.

HJÆLP
Avatar billede allanfo Praktikant
07. januar 2006 - 20:23 #1
Prøv at slette dine midlertidige internetfiler og cookies.
Avatar billede maha1 Nybegynder
07. januar 2006 - 20:53 #2
Det hjalp ikke,
Avatar billede mortenhh Nybegynder
16. april 2006 - 23:53 #3
Ville også have sagt cookies.. Hvad står dit sikekrhedsniveau på - det kan godt blocke for bestemt trafik...