Avatar billede raketten Praktikant
07. januar 2006 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan søger man på Eksperten

Jeg synes der mangler en beskrivelse af hvordan man søger på eksterten.
F.eks indenfor en katagori.
Hvordan søger man på emner, som både indeholder "DVD" og "Phillips"
eller
indeholder "DVD" eller "Phillips"
Raketten
Avatar billede arne_v Ekspert
07. januar 2006 - 12:53 #1
søger på google med +link:eksperten.dk og +link:exp.dk

Ekspertens søge funktion er ikke speciel avanceret
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. januar 2006 - 13:13 #2
ellser med site:www.eksperten.dk og site:www.exp.dk eller inurl:eksperten eller inurl:exp.dk efterfuldt af dit søgeord
Avatar billede raketten Praktikant
07. januar 2006 - 19:12 #3
I har ret - ikke specielt brugervemligt...!
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. januar 2006 - 19:22 #4
du vil ofte se at en google site: søgning er bedre end de søgninger site selv stiller til rådighed. Hvis du vil se cool google søgninger der i nogle tilfælde vil kunne få det til at løbe koldt ned af ryggen så søg på googledorks og vælg linket fra johnnyIhackstuff og du kan også læse denne artikle http://www.eksperten.dk/artikler/224