Avatar billede -sofus- Nybegynder
03. januar 2006 - 10:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Download mp4 fra IIS

Jeg har en webserver, hvor det blandt andet skal være muligt at downloade mp4 filer fra.

Men når jeg linker til filen, så skriver den "The page cannot be found" trods stien er rigtig. Jeg har sågar langt filen i et browsable dir, men får stadig samme fejl.

Har prøvet at uploade mp4 filen, til en apache server, og der virker det som jeg vil have det.

PS: Filen kan _ikke_ lægges i en zip, og downloades på den måde.
Avatar billede snowball Novice
03. januar 2006 - 10:28 #1
Bruger du IIS6? I så fald kan du prøve at tilføje "mp4" under "Web Service Extensions". Punkt 10-15 på http://www.geertsen.dk/articles.asp?ArtId=1&ArtSectionId=2 beskriver hvordan man gør det.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
03. januar 2006 - 10:34 #2
Gik også ud fra det var derinde, men hvilken executable skal jeg bruge ?
Avatar billede snowball Novice
03. januar 2006 - 10:41 #3
Du skal ikke bruge en "Executable" for at tilføje en "Web Service Extension". Det er kun fra punkt 10 du skal følge guiden.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
03. januar 2006 - 10:48 #4
Kan godt være det er mig som er forvirret, men den guide du linker til, er til at vælge en executable, til en extention.

12) Klik på knappen "Add" og browse dig frem til filen php4isapi.dll. F.eks. "C:\Windows\system32\php4isapi.dll"

Sætter de ikke en executable(php4isapi.dll) til en extention(php) ?

Eller er det mig som er helt på månen (;
Avatar billede snowball Novice
03. januar 2006 - 10:56 #5
Oh ja. Min fejl, undskyld :)

Vi gør det lige på en anden måde så. Prøv guiden på http://support.microsoft.com/?id=326965
Avatar billede -sofus- Nybegynder
03. januar 2006 - 11:19 #6
2 forslag kommer på bordet, og pludselig bliver dagen meget bedre (;

Det var bare det rigtige vi skulle have startet med, men smid et svar hvis du vil have points
Avatar billede snowball Novice
03. januar 2006 - 11:22 #7
:)