Avatar billede stieper Nybegynder
29. december 2005 - 10:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Login med pop-up vindue og accesskey

Hejsa.

Jeg vil gerne lave et "skjult" login-system på min hjemmeside.
Det skal være sådan, at når jeg trykker "Alt+L" skal der komme et lille pop-up vindue hvor jeg skal indtaste brugernavn og adgangskode.  Derefter skal jeg sendes til en bestemt administrator side som vi kalder "admin.php".

admin.php er lavet, men den er endnu ikke beskyttet af login tjek, så dette mangler jeg også.

Findes der færdige scripts, som kan ovenstående - eller er der nogle her der har forslag??
Avatar billede hummel Nybegynder
29. december 2005 - 13:47 #1
Hmm .. Jeg tror ikke du kan finde et Script.. Du skal nok selv lave det..

Det med Alt + L skal du nok bruge OnPress function'en til ..

Og input til login'en ..

Det var den hjælp jeg kunne komme med :D

/hummel
Avatar billede roenving Novice
29. december 2005 - 15:50 #2
Prøv f.eks. med:

<input type="text" style="border:0;margin:0;font-size:0;line-height:0;width:2px;" onfocus="alert('Hej');" accesskey="l">

-- i stedet for alerten åbner du i stedet login-tingen !-)
Avatar billede stieper Nybegynder
06. februar 2006 - 18:34 #3
Brugte din anden besvarelse på samme spørgsmål ;-)