Avatar billede iziqio Nybegynder
26. december 2005 - 22:12 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

XML til RTF ?

Hvordan laver jeg en xml fil om til RTF?
Jeg har en xml fil med en masse data, hvordan får jeg det i en tekst fil?

Hvordan laver jeg et dokument med f.eks data fra MySql?
Avatar billede tjp Mester
27. december 2005 - 01:44 #1
Præcisér! ;-)
Avatar billede iziqio Nybegynder
27. december 2005 - 08:23 #2
Jeg har noget data i MySql, hvordan kommer det over i en dokument? Via XML? eller ?
Jeg vil have en knap der trækker data ud og danner en tekst fil evt. word doc eller pdf eller lign. (Der programmeresi PHP)
Avatar billede kedde65 Praktikant
27. januar 2006 - 09:16 #3
Nu kender jeg ikke noget til PHP, men jeg ved at XML kan omformes til Word, Excel, PDF og andre spændende formater vha. XSL-FO.

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede iziqio Nybegynder
27. januar 2006 - 17:43 #4
Sorry jeg har faktisk fundet ud af det.
Avatar billede iziqio Nybegynder
27. januar 2006 - 17:43 #5
men smid et svar så for du nogel point
Avatar billede iziqio Nybegynder
05. februar 2006 - 16:58 #6
Smid svaret i denne uge. plz
Avatar billede kedde65 Praktikant
06. februar 2006 - 16:20 #7
Hermed et svar :)
Avatar billede sambo Nybegynder
13. februar 2006 - 18:53 #8
til izigio:

fik du nogensinde  fat i en ny psu til Packhard bell, og hvor da min også er gone i stykker
Avatar billede iziqio Nybegynder
13. februar 2006 - 19:15 #9
Nej, for PB kan ikke oplyse mig hvordan jeg får fat i en ny. Så jeg har givet op og benytter en ekstern, selvom det er en rigtig dårlig løsning. Skriv gerne hvis du finder en bedre løsning.
Avatar billede sambo Nybegynder
13. februar 2006 - 20:14 #10
Jada køber mig et nyt kabinet til 399.- og byger lortet ind i, sø kører det igen, kig på pilfinger.dk