Avatar billede fjorbak Forsker
25. december 2005 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

når Word starter kommer følgende fejlmeddelse

hej gutter
jeg har office 2003 og når outlook og word starter kommer der en fejl meddelse at acobat reader PDFmaker er installeret på comuteren, hvordan slipper jeg af med den???

jan
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. december 2005 - 16:30 #1
Jeg havde et tilsvarende problem med acrobat (og jeg mener at pdfmaker er en den af denne pakke) problemet forsvant da jeg opgraderede til nyeste version af Acrobat. Du kan evt også komme ud af detved at patche den nuvælrende version af acrobar eller pdfmaker
Avatar billede fjorbak Forsker
25. december 2005 - 16:32 #2
Hejsa Buffer

Jeg syntes jeg har prøvet alt, skidtet vil ikke noget har du et link til en evt. korrekt opdateri9ng har led og ledt

Jan
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. december 2005 - 17:09 #3
Avatar billede fjorbak Forsker
27. december 2005 - 13:17 #4
Jeg fandt ikke den rette opdatering, og skrotter nu word 2003 som redigerings program til mailen

Jan
Avatar billede fjorbak Forsker
09. januar 2006 - 17:00 #5
Tak men det er sq da mærkeligt

Jan