Avatar billede maage56 Nybegynder
23. december 2005 - 21:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC slukker ned af sig selv

Hej. Min PC slukker ned  af  sig selv  efter cs 30 min tid. Har set  om cpu er stabil med temp osv. det er  den. den ligger på omk  55 grader. Men når så den har lukket ned  skal man tage alt strøm fra  computeren og så sætte den til igen før den gider starte igen. Nogen der har prøvet ligende,  kan det evt være PSU'en eller ram?

mvh kenneth
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. december 2005 - 21:46 #1
ja, i mit tilfælde var det psuén.
Avatar billede maage56 Nybegynder
24. december 2005 - 16:17 #2
skulle du os tage strømmen helt fra den  altå som at slukke for stik kontakten?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
24. december 2005 - 21:26 #3
ja, den skulle ærmeste kick startes.. til sidts dør den. men bliver man ved at genstarte,kan grafikkortet feks. brænde af.!
Avatar billede maage56 Nybegynder
26. december 2005 - 21:22 #4
ok jeg skiifter den, tak for hjælpen ....  vil du ha  dinne point?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. december 2005 - 21:23 #5
.O)
Avatar billede maage56 Nybegynder
26. december 2005 - 21:26 #6
super :)