Avatar billede amazon Nybegynder
22. december 2005 - 09:43 Der er 1 løsning

Hvordan lærer jeg mig selv at kende

Et sted skal man jo begynde, og nu har jeg bestemt mig for at lave et billedgalleri med mulighed for direkte upload af billeder!
Jeg er kommet frem til at jeg enten skal bruge en Access-database og ASP eller MySQL og PHP. Men man kan vist også kombinere MySQL og ASP?!
Vi hoster selv en lille prøve-hjemmeside og så har vi vores "rigtige" hjemmeside, der er en CMS-ting i ASP. Så det er nok bedst hvis jeg kan fortsætte med ASP for på sigt at få det integreret der!
Der er jo en masse "færdige" ting jeg kan starte med at lægge på indtil jeg selv får lidt mere styr på tingene, men der er jo også i sådanne lidt indstillinger/oplysninger der skal tilpasses hist og pist... f.eks. stien til databasen o.lign?
Er det nogen der vil guide mig? Er det ikke noget med at jeg i første omgang kan reqeste nogle oplysninger om "mig selv"?
Avatar billede amazon Nybegynder
27. januar 2006 - 14:02 #1
Nå, der sker vist ikke noget på den her, så den lukker jeg lige igen!