Avatar billede speedpete Nybegynder
19. december 2005 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kun én bruger ad gangen på IIS

Jeg har IIS sat op på en pc, og kører noget .net2.0.
Lige så snart der er mere end én person som prøver at se websitet, så kommer der en fejlmeddelelse om, at der er for mange brugere på webstedet?
Så kunne man jo lige så godt sende en brochure ud...
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2005 - 08:25 #1
Hvilken operativsystem står den IIS på, Xp eller anden desktop OS, for så er det derfor. De IIS er ikke beregnet til tilgang fra andre end den lokale bruger til udviklingsformål. Du skal bruge en server version.

Hvis du har en server version så kunne det være din applikation, som var lavet lidt spændende, men tag lige det med versionen først.
Avatar billede speedpete Nybegynder
24. december 2005 - 09:40 #2
ok, så er det derfor... den kører på en ganske almindelig WinXP Professional.

Tak.
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2005 - 09:44 #3
Ok, så skal du have flyttet den til en server version af windows før det kommer at spille.