Avatar billede downloading Nybegynder
18. december 2005 - 16:18 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål kan ikke læses

Hej.

Jeg kan se at der er fejl i et af mine spørgsmål, men da der vidst ikke er nogle svar i det, og jeg har købt stikket nu, ville jeg høre om der ikke er en Admin der kan slette det.. Tak :)

http://www.eksperten.dk/spm/620319
Avatar billede weblex Nybegynder
18. december 2005 - 16:20 #1
Du lægger bare et svar og accepterer dig selv - så er spørgmålet lukket :)
Avatar billede jokkejensen Novice
18. december 2005 - 16:47 #2
JEg får godt nok også fejl på den side...

underligt..

kan du se den weblex ?
Avatar billede kenp Novice
18. december 2005 - 17:16 #3
jeg kan sagtens se spgøsmålet helt uden problemer. (det er nok den fejl med at nogle spøgsmål kun kan ses hvis man er pro....)
Avatar billede weblex Nybegynder
18. december 2005 - 18:16 #4
Jeg kan også se det - underligt? (men jeg er også pro...)
Avatar billede jokkejensen Novice
18. december 2005 - 18:44 #5
okay, mit udløb her for et stykke tid siden, selv om jeg aldrig har betalt for det... underligt :)

Så ja, det er nok det samme problem.
Avatar billede weblex Nybegynder
18. december 2005 - 18:59 #6
jokkejensen -> du bliver pro, hvis du er blandt de 100, som har fået flest point i en måned.
Avatar billede jokkejensen Novice
18. december 2005 - 23:48 #7
Det tvivler jeg nu meget på :) - sjældent jeg får taget mig sammen til at følge ordentligt op :)
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 11:27 #8
Hej Alle

Problemet burde være løst nu. Hvis I stadig støder på fejl af denne type (maximum execution time of ..) så send en mail til info@eksperten.dk hvor I skriver adressen til den fil i prøvede at tilgå, om I er pro-medlem og evt. andet I finder relevant.

Vi beklager problemet, og at det skulle tage så lang tid at løse problemet.

Venlig hilsen
  Morten Fangel
  Webudvikler
  IDG Danmark A/S
Avatar billede huset Praktikant
02. januar 2006 - 11:32 #9
Fangel

Er du blevet ansat his E?

Så kan du måske også løse dette
http://exp.dk/spm/673846
Avatar billede huset Praktikant
02. januar 2006 - 11:37 #10
his  = hos
Avatar billede kenp Novice
02. januar 2006 - 11:51 #11
Morten -> vi bruger sku den privat mail istedet for :o)

Men så håber vi at der sker noget :)
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 12:45 #12
huset: jeg er ansat hos IDG Danmark A/S, som ejer Eksperten.dk - driften af Eksperten.dk ligger dog ikke hos os, så vi laver ikke andet end at formidle hvilke fejl som der ønskes rettes.

Det problem du nævner der burde dog være fixet - da det så vidt jeg kan se er den samme fejl... Hvis ikke så igen, send en mail til info@eksperten.dk

Kenp: har du min private mail? fino, så bare skriv til den..

Morten
Avatar billede huset Praktikant
02. januar 2006 - 13:16 #13
Fangel>

Ingen har held med at få svar på mails så dette gider jeg ikke spilde min tid på.
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 13:25 #14
Huset: Er fejlen ikke forsvundet med denne rettelse? den burde ikke lave de 30-sekunders-fejl længere..

Jeg ved at info@-mailen bliver modtaget og læst, men ved ikke hvor mange af dem der bliver besvaret - de bliver sendt til de ansvarlige for eksperten.dk hos IDG (og jeg er ikke en af dem)

Morten
Avatar billede huset Praktikant
02. januar 2006 - 13:36 #15
Det er okay Morten, men orker ikke maile dem igen. Ved flere ikke får svar, og i bund og grund er det ikke mit problem men nærmere de folk som døjer med ikke at kunne lukke :D
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 13:48 #16
kenp: ville du skrive til mig, eller skal jeg lige ping'e dig m. en mail så du har min privat-mail?

Morten
Avatar billede kenp Novice
02. januar 2006 - 14:20 #17
fangel -> det var ikke for at jeg skulle skrive :) men nu ved vi hvem som er ansat så skal jeg nok selv finde din private mail hvis vi finder fejl :o) det var sådan det skulle forståes :)
Avatar billede kenp Novice
02. januar 2006 - 14:23 #18
(eller også kan ejg starte bilen også køre ned til dig ;)) (vi kommer nemlig til at bo i samme kommune nu......)
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 14:36 #19
kenp, ahh... nej - jeg vil hellere have at fejl oprettes i Eksperten :: Fejl, og mailes til info@-mailen da de er de "officielle" kanaler...
Jeg kigger forbi Eksperten :: Fejl kategorien i ny og næ og piver til ledelsen hvis der er nogle problemer der bliver nævnt for ofte...

Men ja, du kan da prøve at campere ude i min forhave - hvem ved, måske det hjælper.. (ellers bliver du i hvert fald udstyret med en UniteIT bil-streamer for forsøget..)

Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
02. januar 2006 - 18:51 #20
Jeg bor også et sted som kommer til at hedde Lejre kommune.

:-)

Men nu vi snakker om fejl. I en ca. 5 minutters periode i formiddags fik
jeg en 50 liniers debug output ud øverst på alle de E sider jeg så. Har nogen
været inde og pille i forbindelse med den fejlrettelse du henviser til ?
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 18:55 #21
Arne, vi ender jo med at have en lille koloni.. heh

Jeg lagde ikke mærke til om/hvor det firma der står for driften var inde og pille, så jeg skal ikke kunne afvise det.. det lydder plausibelt..

Morten
Avatar billede kenp Novice
02. januar 2006 - 20:53 #22
arne_v ja den "sjove" fejl fik jeg også at se ;) det så ud som hele koden til deres banner reklame.. :)
Avatar billede fangel Nybegynder
02. januar 2006 - 20:56 #23
Så var det nok i den anledning - sorry...
Avatar billede downloading Nybegynder
10. januar 2006 - 15:51 #24
Så er der ikke fejl på den anden mere :-)

tak..