Avatar billede tommy.b Nybegynder
24. april 2001 - 19:22 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

hukommelse

hej er der en der kan hjælpe mig med et problem når jeg går ind på en side og søger så næste gang jeg går ind på siden har den glemt ordet så jeg skal skrive hele ordet igen..
det er pisse surt og tager for langt tid at sidde og skrive hele ordet igen
Avatar billede nomiz Nybegynder
24. april 2001 - 19:24 #1
Aktiver autofuldførelse, så!
Avatar billede mathiasiversen Nybegynder
24. april 2001 - 19:27 #2
Gå ind i funktioner > internet instillinger > indhold > autofuldførelse og vælg her hvor du vil bruge autofuldførelse! (hvis du bruger ie)

mvh mathias
Avatar billede tommy.b Nybegynder
24. april 2001 - 19:34 #3
tak det hjalp jeg har fordelt pointene lidt 5 til nomiz han var godt nok hurtigst men uden matihias havede jeg ikke fundet ud af det håber det er ok
hilsen tommy