Avatar billede supergreen28 Nybegynder
15. december 2005 - 19:15 Der er 7 kommentarer

downloade speed

Hej håber der er en der kan hjælpe mig har store problemer med min downloade speed i dc ++ downloader højest med 20 kb forstår det ikke har snakket med cybercity åbnet en port så jeg kan blive aktiv i stedet for passiv der inde og har også gjort det finder godt nok flere filer men jeg downloader ikke hurtiger har snart prøvet og læse alle forums men er ikke blevet klogere håber der findes en klog mand der kan hjælpe mig

ps har generalt dårlig downloade speed i alle downloade programmer har nemlig prøvet en del efter hånden
Avatar billede supergreen28 Nybegynder
15. december 2005 - 20:38 #1
kunne det være noget med en firewall på min router der gør at jeg får så ringe downloade speed ?? har lige prøvet og sætten den til og downloade omkring 100 filer ikke en med en downloade over 10 kb plz hjælp mig er lost
Avatar billede supergreen28 Nybegynder
15. december 2005 - 20:40 #2
hmm
Avatar billede simonth Nybegynder
15. december 2005 - 21:25 #3
Har du også dårlige download hastigheder med Bittorrent ?
Hent programmet
http://www.utorrent.com/
Og så prøv at download en fil fra www.legaltorrents.com.
Avatar billede supergreen28 Nybegynder
15. december 2005 - 21:37 #4
har ikke downloadet den på den side men har downloadet programmet azureus via pirate bay og den køre ikke så godt starter med og køre okay speed men falder så til nul efter et stykke tid og downloader ikke mere der efter tror måske min router kan være skadet i det jeg skal genstarte den for tit pt !!
Avatar billede supergreen28 Nybegynder
15. december 2005 - 21:38 #5
men kan det være noget med opsætningen i programmerne der er kikset ??
Avatar billede simonth Nybegynder
15. december 2005 - 21:50 #6
Med de andre programmer ved jeg ikke, da jeg ikke bruger den slags (iørvigt heller ikke thepiratebay ..). Men jeg kan sige at med bittorrent (hverfald med utorrent og Bitlord - men nok også med de andre) skal man bare installere programmet, finde en torrent fil og så downloade - så downloader den med den hastighed den kan. Der er vist muligvis noget med nogen porte man kan åbne i sin router for at det går hurtigere, men det har jeg ikke haft brug for, da jeg har downloadet med fuld hastighed på filerne fra legaltorrents.com (200 kb/s).

Hvilken router er det du har?
Avatar billede supergreen28 Nybegynder
15. december 2005 - 22:27 #7
jeg har en  zyxel adsl prestige 650r-31 router fra cybercity