Avatar billede cyber-system Nybegynder
15. december 2005 - 17:37 Der er 12 kommentarer

WIN XP PRO FEJL. Jeg behøver virkelig hjælp

Når jeg vil instalere win xp pro som jeg nor malt går så når den kommer til.... Ínstallation Kopier Filer... når den når mellem 20 & 25 % så når den ikke længere

Håber virkelig At Nogne Kan Hjælpe Min !!!!!!!!!!!!!
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. december 2005 - 17:43 #1
Der er 3 muligheder - snavs på cd-cdrom læser ikke godt nok - defekt ramblok
Avatar billede cyber-system Nybegynder
15. december 2005 - 17:46 #2
kommer den samme hdd i en ande computer så virker den fint
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. december 2005 - 17:47 #3
Jeg har ikke HD med, hvis du ellers læser igennem. Jeg tror din ramblok er defekt.
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. december 2005 - 17:48 #4
Du må ikke oprette flere ens spørgsmål.
Avatar billede cyber-system Nybegynder
15. december 2005 - 17:51 #5
det virker under ligt det er min samboes cpu og i kans går den som jeg har beskekevet
men når jeg tager HDD over i min cpu virker det fint virker det ik bare lidt underligt, og hvis du siger som det er ram felj så ville den jo melde deni starten of opstarten
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. december 2005 - 17:53 #6
Nej det vil den ikke, det er normalt en enkelt fejl på en bestemt adresse på blokken, der gør det
Avatar billede peet49 Nybegynder
15. december 2005 - 17:54 #7
Jeg er systembygger, jeg ved nok, hvad jeg snakker om.
Avatar billede cyber-system Nybegynder
15. december 2005 - 18:18 #8
okey hvad foreslager du så jrg gøt
Avatar billede cyber-system Nybegynder
15. december 2005 - 20:06 #9
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Avatar billede cyber-system Nybegynder
15. december 2005 - 20:19 #10
DET ER ELLERS EB RIGTIG GOD HJÆLP MAN FÅR HER PÅ EKSPERTEN
Avatar billede kenp Novice
15. december 2005 - 23:25 #11
Han forslår at du skifter dine ram..

ja hjælpen er så god som brugeren som spørger........................................................................................................................................................................ (og vi får ikke penge for at sidde her så hjælp kommer når man gider)
Avatar billede kenp Novice
15. december 2005 - 23:27 #12
måske hænger det sammen med dette.

http://exp.dk/spm/669141