Avatar billede sazon Nybegynder
15. december 2005 - 17:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet over alt?

Hey folks!

Jeg ønsker at købe en form for internet, gerne i stil med Clearwire.

Jeg kender ikke særlig meget til det her marked, så håber der er nogen her der har prøvet lidt af hvert?

Jeg har et arbejde der kræver jeg nemt kan komme på nettet lige meget hvor i landet jeg er! Er det nemmeste at koble op via mobil telefon eller hvad er mine muligheder?
Avatar billede simonth Nybegynder
15. december 2005 - 17:33 #1
Jeg vil anbefale dig at prøve at kigge på
http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/produkter_services/dataabonnementer/mobilflex_data_plus/index.jsp
:)

Fri 3G og GPRS op til 1 gb om månenden, derefter 3 kr. pr. mb.
Fri TDC Hotspot (ingen trafikbegrænsning)
Abonnement 500 kroner om månenden.
Jeg synes faktisk det er rimelig billigt, når man får så meget med - fri 3g og gprs op til 1 gb burde være nok :) Og 3 kroner er godt nok billigt iforhold til f.eks. Telmore's GPRS priser der er på 10 kroner pr. mb. Og så endda med TDC Hotspot inkluderet.
Avatar billede sazon Nybegynder
15. december 2005 - 20:07 #2
jeg takker.. :0) send et svar og modtag points
Avatar billede simonth Nybegynder
15. december 2005 - 21:21 #3
Her er et svar :)

Jeg vil faktisk lige sige noget mere, er helt stolt over at jeg slet ikke har opdaget hvor mange point du havde sat på, før nu da jeg skulle lægge et svar - har bare svaret uden at tænke på pointene, så stolt så stolt ;) Det burde der være flere der gjorde..
Avatar billede sazon Nybegynder
24. december 2005 - 21:57 #4
hehe, ja det burde flere, jeg gør det bare for at få et hurtigt svar ;)
Men tusind tak for din hjælp :0)