Avatar billede mik Nybegynder
14. december 2005 - 15:58 Der er 2 kommentarer

Disable authenticated user login på intranet fra ekstern net

Hej,

Er der nogen der ved hvordan man sætter sin IIS op således at man kan disble nogle authenticated user, således at de ikke kan logge på vores intranet fra en ekstern forbindelse.

Mik
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
14. december 2005 - 16:12 #1
kan du ikke gøre sådan at kun de interne ip'er har adgang til intranettet.
Avatar billede mik Nybegynder
14. december 2005 - 19:07 #2
Alle brugere i AD skal kunne komme på intranettet lokalt. Eksternt fra er det kun nogle af brugerne der skal kunne logge på også selv om de sidder på et offentligt netværk.