Avatar billede michaelbas Nybegynder
14. december 2005 - 13:35 Der er 6 kommentarer

Automatisk sideskift ved x-antal anslag

Hejsa,

Kan Word lave automatisk sideskift ved 2400 anslag pr. side?

Hvis den kan, hvordan gør jeg?

Mvh.
Michael Bas
Avatar billede jkrons Professor
14. december 2005 - 14:12 #1
Det kan Word ikke umiddelbart. Det er dog muligt, at du kan lave en makro, der gør det for dig.
Avatar billede kedde65 Praktikant
29. december 2005 - 13:34 #2
Nej det kan faktisk ikke lade sig gøre. Word understøtter ikke den event der gør det muligt at fange brugerens klik på tastaturet... men hvad er det du vil opnå. Prøv at beskrive projektet, så kan det være der kan findes en anden indgangsvinkel til det :-)

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede michaelbas Nybegynder
29. december 2005 - 13:50 #3
Jeg er igang med at skrive eksamensopgave, og så var det jeg tænkte, at en funktion som skiftede side efter 2400 tegn ville være praktisk.

Mere kompliceret er det såmænd ikke... Blot lidt dovnskab! ;o)

Mvh.
Michael
Avatar billede kedde65 Praktikant
29. december 2005 - 13:53 #4
Dovenskab er også godt *S* Men jeg tror at inden vi kommer i mål med den opgave, så skulle din opgave have været skrevet for længst :)

/Christian
Avatar billede michaelbas Nybegynder
29. december 2005 - 14:04 #5
Jeg har fundet kuglerammen frem... ;o) Hvad er det man siger: "Nød (dovenskab) lærer nøgen mand at tælle". :o)

/Michael
Avatar billede kedde65 Praktikant
29. december 2005 - 14:05 #6
Ja eller noget :D

/Christian