Avatar billede senior54 Novice
11. december 2005 - 00:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Formmail virker ikke længere:

Hej.
Denne formmail virker ikke længere - hvad er der sket?
http://home1.stofanet.dk/sed/kontaktformmail.htm
Mvh
Avatar billede miss-g Seniormester
11. december 2005 - 00:54 #1
<FORM action=/cgi-bin/mailto method=post><INPUT type=hidden
      value=sed@cnu.dk name=recip>

Ændres til:
-----------------------------------------------------------------------
<form method="post" action="http://home1.stofanet.dk/cgi-bin/mailto">
< input type="hidden" name="recip" value="sed@cnu.dk" />

-----------------------------------------------------------------------

Og ellers kan du logge ind og læse om formmail på hjemmesider her:
https://www.stofa.dk/minesider/login.php?shortcut=minesider
Avatar billede miss-g Seniormester
11. december 2005 - 00:56 #2
Jeg ved egentlig ikke om ovenstående ændring hjælper noget - egentlig ser de ens ud *G*

Men log ind og se deres vejledning.
Avatar billede senior54 Novice
11. december 2005 - 01:55 #3
Hej.
Det er rigtig nok som det er op.
Det kan være at stofanet formmail er gået i sort???
Avatar billede senior54 Novice
11. december 2005 - 01:56 #4
Hej.
Det er rigtig nok som det er sat op.
Det kan være at stofanet formmail er gået i sort???
Avatar billede miss-g Seniormester
11. december 2005 - 02:57 #5
Du må nok prøve at ringe til dem. Har de ikke noget support her i weekenden? Eller måske har de et link der fortæller om drift - om der er fejl i systemet pt...?
Avatar billede senior54 Novice
17. december 2005 - 13:04 #6
Det er bare mærkeligt - jeg har support, men de siger bare at jeg skal prøve at søge på google.
Formmailen har virket i det sidste års tid - så hvad der er sket- er jeg ikke klar over. Jeg har ikke ændret noget ved mine koder.
Findes der nogle steder hvor man kan oprette formmail?
Avatar billede senior54 Novice
17. december 2005 - 13:05 #7
Undskyld. oven stående er IKKE et svar
Avatar billede miss-g Seniormester
17. december 2005 - 18:43 #8
Det kan de da ikke mene?!! Hvad er det for en hjælp at få. De må da fortælle dig hvordan du sætter din formmail op, da du er kunde hos dem?

Har du ringet til dem? Du må skrue bissen på *G*

jeg har selv lige søgt på google, men kan ikke finde noget relevant.
Avatar billede senior54 Novice
20. december 2005 - 23:23 #9
Hej.
Se nu virker det igen. Efter mange mails til support - er der komment en tilbage melding: " Vi har på et tidspunkt skiftet vores mailservere ud, og det kan være
grundet - vi er blevet mere "restriktive" med hvilken adresse der sendes
fra."
Tak til migs-q
Avatar billede miss-g Seniormester
21. december 2005 - 02:13 #10
Ja men det er jo pragtfuldt det virker igen :-)

Du fandt jo selv ud af det, så tak til dig også *G*
Avatar billede miss-g Seniormester
02. januar 2006 - 21:04 #11
Du fik ikke lukket *S*
Avatar billede senior54 Novice
02. januar 2006 - 22:49 #12
Nej - tak for hjælpen og godt nytår ;-)