Avatar billede anni Nybegynder
24. april 2001 - 08:08 Der er 12 kommentarer

Dæmoner, vampyrer og den slags??

Hvor finder jeg sider med dæmoner, vampyrer og den slags???
Jeg skal bruge svaret inden i morgen onsdag, ellers kan jeg ikke bruge hjemmesiderne til noget, men tak for hjælpen.
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 08:12 #1
http://www.google.com/search?q=demons+%2B+vampires&hl=da&lr= << Så er det ellers bare at pille ud. ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
24. april 2001 - 08:13 #2
Du skal kopiere hele adressen, også alt efter +%...
Avatar billede 7th Praktikant
24. april 2001 - 08:54 #3
Du kunne jo også lette måsen og bevæge dig ned/hen/op whatever på biblo og låne nogle bøger. De har rigtig mange gode bøger, især de små mysterium hæfter ;)
Avatar billede 7th Praktikant
24. april 2001 - 09:02 #4
Nåja, så har de jo også de store bigbamser af bøger, men de fylder sgu meget...
Jeg kan ikke lige huske titlen på disse, men det er nogle store sorte bøger, der går meget i dybden indenfor de forskellige emner...Meget spændende læsning som jeg ikke lige tror man kan finde på nettet.
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. april 2001 - 09:07 #5
gode søgeord:
\"Gothic\", \"vampire\", \"buffy\"
på lycos, google, yahoo
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. april 2001 - 09:17 #6
Avatar billede hotpop Novice
24. april 2001 - 09:34 #7
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
24. april 2001 - 20:37 #8
jeg følger 7th - Prøv en gang i mellem at bruge det rigtige bibliotek - du ved - der hvor alting er ÆGTE. Man har faktisk stadig bøger som er lavet af papir! - du tror måske ikke på mig, men det er sandt. ;-)

Jeg har det tit med selv at glemme hvor god en ressorce vi egentlig har i biblioteker her i danmark. Du kan spørge en bibliotekar om det hvis du ikke er fammiliær med systemet dernede. Man glemmer tit at der er andet end internettet.
Avatar billede 7th Praktikant
25. april 2001 - 07:38 #9
Såvidt jeg husker står disse mysterier bøger omkring nr. 21 - 24 (børneafdelingen, dog er de ikke børnebøger). De store tykke bøger står et andet sted ved omkring nr. hvis nok 100 eller så er det 55.
Avatar billede 7th Praktikant
03. maj 2001 - 14:31 #10
Så er det hvis lukketid...
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
03. maj 2001 - 21:01 #11
håber vi på...
Avatar billede professoren Nybegynder
23. januar 2003 - 15:27 #12
Kontakte Selskabet for Psykisk Forskning i Kbh, de har en special bibliotek for sådan ting...