Avatar billede ekr Nybegynder
07. november 1999 - 22:47 Der er 4 kommentarer

Driver til et gammelt Syquest drev

Jeg har fået en Syquest drev (med en masse ca 40 MB bånd.
Er der nogen der har en driver, der kan få det til at fungeer på en PC.Jeg har et SCACI-drev og kort i min PC.
Jeg vil godt betale andet end point, hvis din driver får det til at virke.
vh

Erling
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. november 1999 - 00:03 #1
hvad hedder drevet og hvilket OS kører du?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 1999 - 08:32 #2
Jeg ville foreslå at gå ind på nedenstående side og benytte deres søgeside, søg efter dit drev så skulle du kunne finde noget om det og drivere dertil.

http://www.syquest.com/
Avatar billede ekr Nybegynder
09. november 1999 - 21:07 #3

Drevet er et Micronet Technology Inc. for drev til 44 MB Syquest tapes. Type MR-45.

Jeg har ikke været i  stand til at finde en driver på Syquest´hjemmeside

Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2000 - 22:20 #4
http://www.micronet.com/support/software.html

På denne side kan du finde mange software opgraderinger og drivere til de fleste af Micronets produkter.

Ellers kan du skrive på denne mail med informationer om dit drev osv. Så skulle de gerne svare, hvordan og hvorledes du kan finde det du skal bruge.
Email: tech@micronet.com

Nedenstående navn og adresse er Micronets distributør i danmark de kan evt. også hjælpe:

Denmark

Graphic Computer Support A/S
Njalsgade 21 G, 2300
Copenhagen S, Denmark
Tel: 45 70 27 4444
Fax: 45 70 27 44 45
Website: http://www.gcs.dk
Sales contact: kp@gcs.dk