Avatar billede ekr Nybegynder
07. november 1999 - 22:42 Der er 3 kommentarer

Password til Access Open Session

Jeg har et ældre økonomiprogram, Visual Business. Det er baseret påen Access 1.0 eller 2.0. Leverandøren er konkurs, så der er inge support.
Nu er programmet pludseligt begyndt at vise en diallogboks, der beder om et password. Og jeg kan simeplethen ikke komme videe. Jeg har prøvet af installere og geninstallere - også i en ny placering. Intet hjælper. Gode råd???
Avatar billede neptun Nybegynder
16. november 1999 - 01:28 #1
Det kan muligvis være fordi du har lavet er ændring på Workgruppeadm.
Prøv at kør programmet og evt. rette den valgte til wrkgadm i følgende bib.  (Windows/system/.)
Avatar billede ekr Nybegynder
21. november 1999 - 23:14 #2
Desværre virker det ikke. Tak for hjælpen.
Avatar billede neptun Nybegynder
22. november 1999 - 08:32 #3
Det er jeg ked af at høre, men er du klar over at Access 1.0 og 2.0 ikke er 2000 kompatible.
Jeg kan varmt anbefale et program der er rimligt billigt og kan en hullens bunke.

Pastel er til både små og store virksomheder og er lige til at gå til.

Prøv www.pastel.dk hent evt. deres demo.