Avatar billede jih Nybegynder
07. december 2005 - 15:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ændre brugernavn

Jeg syntes man burde kunne ændre sit brugernavn på eksperten.. ikke på sådan en måde at skrive flere indlæg med flere brugernavn, men sådan at når du skifter brugernavn, så skifter alle henvendelser til dit brugernavn også.. fordi jeg tænkte på at skifte mit brugernavn nemlig.. =P

// WebPsycho (det må altså skiftes ud o.O)
Avatar billede snowball Novice
07. december 2005 - 15:47 #1
Du kan skifte dit brugernavn hvis du er Eksperten Pro bruger.

Det kan du blive enten ved at svare på en masse spørgsmål og dermed ligge i Top 100 for den pågældende måned, eller også kan du betale dig fra det - http://exp.dk/pro.phtml
Avatar billede jih Nybegynder
08. december 2005 - 09:36 #2
nå på den måde.. har været pro bruger engang.. har bare aldrig rigtigt kigget mig igennem funktionerne åbenbart.. =/
Så bliver jeg vel nødt til at betale igen.. tror næppe jeg kommer under top 100 lige foreløbig =P
Avatar billede c-holst Novice
10. december 2005 - 17:26 #3
At komme i top 100 i en måned er nu ikke den store kunst, hvis du ved bare lidt om IT og er interesseret i at hjælpe andre og lære lidt selv.

Er selv som oftest pro på den konto, og jeg er ikke EDB nørd, men blot almindeligt interesseret. Regn med at tjene omkring 700 point