Avatar billede hulla Novice
05. december 2005 - 14:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft.XMLHTTP timeout

Hej

Jeg bruger Server.CreateObject("Microsoft.XMLHTTP") og har det problem at den ind imellem hænger gevaldigt. Kan godt gå 30 sek inden der kommmer svar!!

Idet det ikke er livsvigtigt at det kører altid, vil jeg godt kunne sikre mig at den afbryder hentningen efter måske 2 sekunder. Kan man sætte en timeout eller på anden måde få afbrudt requestet.

Nogen ved noget de vil ud med? :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2005 - 18:10 #1
Først du skal bruge MSXML2.ServerXMLHTTP i Web-applikationer, da er "tunet" til brug i server miljøer.

På dit MSXML2.ServerXMLHTTP object kalder du setTimeouts(...) check værdierne i Dok.
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/xmlsdk/html/7e91f3de-d21c-404d-966a-95c148b22e98.asp
Avatar billede hulla Novice
06. december 2005 - 08:52 #2
God morgen

Hvis jeg benytter MSXML2 får jeg følgende fejl:

XML document must have a top level element.

Sådan her ser første linje ud:
  <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>

??
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2005 - 10:46 #3
Fejlen indikerer at der ikke er andet en den første linje - er det korrekt? Alternativt kan det være at du har whitespace FØR "første linje" - det er også fatalt...

/CS