Avatar billede gas Nybegynder
04. december 2005 - 22:10 Der er 3 kommentarer

Hvad hedder ordbøgerne i Office?

Jeg har en engelsk Office 2003 og ønsker at kopiere en dansk ordbog fra en DK version, men jeg kan kun finde bruger ordbogen. Hvilken fil rummer system ordbogen i Office 2003?
Avatar billede jkrons Professor
04. december 2005 - 22:12 #1
Du skal bruge nogle LEX filer og nogle DLL filer og de indeholder DA i navnet. Men jeg er ikke sikker på, at det er nok at kopiere dem. Jeg tror du er nødt til at installere fra en installations CD.
Avatar billede leif Seniormester
04. december 2005 - 22:14 #2
Du skal officielt tilkøbe Proofing tools som indeholder ordbøgerne.
Avatar billede gas Nybegynder
04. december 2005 - 22:19 #3
Tak til jkrons og leif - selvom jeg ikke umiddelbart fik løst mit problem