Avatar billede pookie-muz Nybegynder
01. december 2005 - 22:27 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad er g unit?

Nu kan det godt være det er et dumt spørgsmål, men hvad er g unit egentligt? Har regnet ud det har noget med 50 cent at gøre, men det er også det.
Avatar billede rn11021 Nybegynder
01. december 2005 - 22:59 #1
enhver rapper har et hold bag selv, 50cent er det G-unit... det er både her han finder nye artister, men det er også her hans musik kommer fra...

50 cent pladeselskab hedder også G-unit... Hans tøj serie hedder G-unit... Det er Brand han har valgt for de produkter han kommer med...
Avatar billede pixar13 Nybegynder
02. december 2005 - 12:06 #2
.. Enig.. Men for gudsskyld lad VÆR med at købe deres musik. Jeg hører selv hiphop (og producerer selv) så jeg ved hvad jeg snakker om :)  .. Det er så mainstream som det overhoved kan blive. De kan ikke finde ud af at rappe (Alt hvad 50 cent rør ved, bliver en fiasko).. Men hvis du stikker ham/dem en pistol kan de rappe om den i 100 år.. Det er det eneste 50 cent kan rappe om.. Eller det kan han så heller ikke engang.. Haha.. Men efter egen smag, ville jeg ALDRIG røre noget 50 cent har været i nærheden af, med en ildtang :) men svaret på hvad G-Unit er, har rn11021 beskrevet rigtig godt!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
02. december 2005 - 14:03 #3
lol ^ det kan du da ikke sige ;D
" (Alt hvad 50 cent rør ved, bliver en fiasko). "
det passer jo ikke, og det ved du.
Du kan sige at du hader deres musik, men ikke at deres musik bliver en fiasko !
Jeg bryder mig ikke selv så meget om det, men det er en anden sag.

I G-Unit er det 50-cent, Lloyd Banks, Tony Yayo og flere der er medlemmer og det er b.la. Eminem og Dr. Dre der skriver/redigerer deres musik !
Avatar billede pixar13 Nybegynder
02. december 2005 - 15:37 #4
Haha, det kan jeg da.. Overdrivelse fremmer forståelsen :)

Men Eminem og Dr. Dre skriver med sikkerhed ikke deres musik. Det er muligt de producerer beat'sne, men de skriver deres egne tekster :)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
02. december 2005 - 17:14 #5
jaeh alle komemr vel til at overdrive når de kæmper for en sag ;D ^^
Avatar billede pixar13 Nybegynder
06. december 2005 - 13:50 #6
Skal egr sli og rn11021 have deres point?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
06. december 2005 - 14:44 #7
og dig selv ^^
Avatar billede amd Nybegynder
07. december 2005 - 16:57 #8
pixar13:

Hah okay... " alt hvad 50 cent rør ved bliver en fiasko " .. Hmm okay?
Du producerer selv siger du? Er du blevet et større hit? En fiasko bliver sjældent SÅ kendt?
Avatar billede pookie-muz Nybegynder
10. december 2005 - 00:06 #9
nej altså nu kom jeg til at gøre noget forkert!! UNDSKYLD jeg skulle have delt pointsene!!! jeg skrev 15 ud for hvert navn men kan se at den ik har gjort det , hvordan kan jeg fikse det??? :0(
Avatar billede pookie-muz Nybegynder
10. december 2005 - 00:07 #10
Ihh hov og TAK for hjælpen :0)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
12. december 2005 - 19:26 #11
det er helt O.K !
15 point betyder ikke noget for mig ;D
Er bare glad for at kunne hjælpe!
Avatar billede pookie-muz Nybegynder
01. januar 2006 - 15:36 #12
Okay, mange tak skal du have  :0)