Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
30. november 2005 - 16:22 Der er 9 kommentarer

Hvor finder jeg opgraderinger til diverse drivers.

Jeg har brugt programmet "Driver Detective" til at finde ud af hvilke Drivers jeg har som trænger til at blive updated... "Driver Detective" vil meget gerne også opgradere dem for mig men kun hvis jeg betaler 29$ eller sådan noget.. Men jeg er ret sikker på at de fleste af de drivers jeg skal have opgraderet findes gratis derude er der nogle der kan fortælle mig hvor..??
Dette er nogle af de drivers jeg mangler:
Microsoft USB IntelliMouse Explorer
Logitech Racing Wheel HID
VIA OHCI Compliant IEEE 1394-værtscontroller
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C2
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C4
VIA AC'97 Audio Codec (WDM)
Smart Link 56K Modem
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C7
Intel(R) 82801DB Ultra ATA Storage Controller - 24CB
Intel(r) 82801DB/DBM USB 2.0-udvidet værtscontroller - 24CD
Intel(R) 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller
Logitech Racing Wheel USB
Avatar billede jokkejensen Novice
30. november 2005 - 16:29 #1
virker dit lydkort, usb controller, mus og rat som det skal er der vel ingen grund til at opdatere driver, bare for at gøre det..

Men du er mest sikker på at få de korrekte hvis du går ind på producentens hjemmeside og finder dem..

Altså har du et onboard lydkort, så gå ind på producenten af bundkort's hjemmeside og hent en korrekt, logitechs findes nok på www.logitech.com osv...
Avatar billede jbh_denmark Nybegynder
30. november 2005 - 16:34 #2
Forstår hvad du mener... Har også i mellemtiden fundet den til Logitech... Men kan for eksempel ikke finde den til Microsoft USB IntelliMouse Explorer på Microsofts hjemmeside... Og ville så bare hører om der ikke var en side hvor man kunne søge mellem alle mulige drivers og så finde dem man mangler..!!
Avatar billede epep Nybegynder
30. november 2005 - 16:40 #3
Her kan du finde drivere til alt mellem himmel og jord, alt hvad der kræves er at du oprettes som bruger.

http://www.driverguide.com/
Avatar billede boxer Nybegynder
30. november 2005 - 16:52 #5
Du kan hente Everest herfra:
http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=1&lang=en
Programmet identificerer og kommer med links til driverne til dit hardware.

Du kan ikke forvente at finde alle driverne på samme side.
Dig er driverguide et godt bud :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
30. november 2005 - 16:52 #6
Dig = dog :o)
Avatar billede boxer Nybegynder
30. november 2005 - 17:49 #7
Jeg har lige testet driver detective. Indtil videre ser det ud til at være lidt noget fup.
Den skriver at jeg har de forkerte drivere til hardware som jeg ved er korrekt installeret med nyeste drivere.