Avatar billede thomzen Nybegynder
23. april 2001 - 12:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3D Studio Max... Tunnel?

Hvordan laver man en \"tunnel\" i 3D studio max? (Altså en \"gang\" hvor kameraet så \"flyver\" igennem?)

Findes der sider hvor der er mange fede forklaringer til det?

thomzen
Avatar billede subcubes Nybegynder
23. april 2001 - 12:15 #1
Garanteret om du ikke kan finde en helt masse om det på www.3dmaxer.dk
Avatar billede geek Nybegynder
23. april 2001 - 12:29 #2
Er nemmest hvis du laver en linje.
Derefter laver en 2d-cirkel og så skal du bare lofte cirklen om linjen.
og sæt så kameraet til at følge din linje.
Avatar billede trasman Nybegynder
24. april 2001 - 15:43 #3
Eller du får fat på Lightwave v6.5  -  det er 10x nemmere at overskue, og du kan selv opbygge menuer og assigne alle funktioner til en key. Jeg har selv brugt Lightwave v.6.5 i godt 3 md. nu. Og før det brugte jeg v5.6 i godt 1 år, så jeg taler af erfaring. men der er selvfølgelig folk der hellere vil bruge Max.
Avatar billede cheater Nybegynder
24. april 2001 - 15:53 #4
Jeg har lavet en lille tut :)
http://www.boegholm.subnet.dk/tutorial
den skulle forklare dig det med kameraet...
Avatar billede thomzen Nybegynder
10. august 2001 - 01:31 #5
Jeg ved godt at i andre også har lavet forklaringer, men jeg synes nu bedst om den her.. og det ser også ud som om det er den der er gjort mest ud af.. :)

Undskyld der gik så længe, før svar..