Avatar billede narkona Praktikant
27. november 2005 - 18:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan installerer jeg .nth theme på min nokia 6230i?

Jeg har hentet en masse temaer til min nok6230i
fra http://www.zedge.no
når jeg henter dem ned så hedder de xxxx.nth.zip

hvad skal jeg gøre med dem og hvordan skal jeg installerer dem på min mobil? jeg kan overføre alt andet billeder/musik osv via bluetooth, med ved ikke hvordan jeg installeret .nth temaer.
Avatar billede tobias28 Praktikant
27. november 2005 - 19:07 #1
Altså først skal du lige udpakke den...det er jo en zip-fil...

Derefter kan du overføre som du plejer!
Avatar billede narkona Praktikant
27. november 2005 - 19:45 #2
jeg fandt selv ud af det.
når jeg henter den fra siden så forsøger windows at gemme/identificere den som en .rar/.zip fil.
jeg valgte Alle filer i gem som og gemte den, overførte til mobil >PHONE MEMORY>GALLERI>TEMAER og så virkede det.