Avatar billede almighty Nybegynder
27. november 2005 - 15:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

video converter

nogen som kender en converte hvor man kan converte .rmvb filer om til wmv/avi/mpeg filer?

og hva man evt. skal bruge for et program for at kunne se disse rmvb filer?
Avatar billede coversdk Nybegynder
27. november 2005 - 15:19 #1
her er en converter http://www.winavi.com/rmvb-converter.htm der skulle kunne klare jobbet :D

og ang. afspiller kunne jeg forstille mig at VLC Player kunne :D
http://www.videolan.org/
Avatar billede coversdk Nybegynder
27. november 2005 - 15:36 #2
hjalp det ?
Avatar billede almighty Nybegynder
27. november 2005 - 16:34 #3
både og kunne ik convertere filen fordi den sagde at filen var ødelagt el. noget med dekoderen, og med vlc playeren skete der heller intet, men skyldes jo nok at filen er ødelagt, så prøver og hente den ned igen og så ellers prøve igen
Avatar billede coversdk Nybegynder
27. november 2005 - 16:37 #4
Okay.. jamen held og lykke.. og som vi siger inden for jagt knæk og bræk :D
Avatar billede almighty Nybegynder
27. november 2005 - 17:03 #5
jamen tak da.. og ellers vender jeg stærkt tilbage
Avatar billede coversdk Nybegynder
27. november 2005 - 17:07 #6
det gør du bare... :D