Avatar billede jens_bach Nybegynder
25. november 2005 - 17:42 Der er 1 løsning

præsentere date i en graf, og gem i en fil (fx gif)

Hej ....

jeg har nogle data over hvor meget disk plads som der er brugt hvordan kan jeg lave et program som laver en graf og gemmer grafen som fx en gif fil

jeg har kikket lidt på mrtg, det jeg vil er nået der hend af jeg vil
men mrtg er vist mere realtime end det jeg har brug for og jeg kan ikke lige se hvordan jeg få mrtg til og hendte de data fra en slq database....

de data jeg har er
Dato tid        - driv - brugt data
10-11-05 13:37:01  C      192837
Avatar billede jens_bach Nybegynder
29. november 2005 - 13:09 #1
lukker her.
og laver spørsmålet om