Avatar billede leungting Nybegynder
18. november 2005 - 19:25 Der er 1 kommentar

Problemer med dvi

Mit problem er følgende. Efter jeg har frakoblet mit dvi stik og tilsluttet det igen virker det ikke. Det er underligt i sig selv, men det virkeligt underlige er at mit analogstik virker, dog med den fejl at bios menuen ruller som et gammelt tv, det samme gør load skærmen, hvor der står Windows XP Professional. Når den kommer til den blå skærm, hvor der står VELKOMMEN holder den op med at rulle og loader normalt ind. Jeg tænker der er en sammenhæng mellem at dvi stikket ikke længere virker og den rullende skærm.
Jeg har en Viewsonic 201b fladskærm og et X800 grafikkort.
Jeg ønsker at kunne bruge mit dvi stik igen og har brug for at vide om det er en hardwarefejl eller en softwarefejl der kan rettes. Så hvis du har hørt om dette problem må du meget gerne hjælpe mig.
Avatar billede leungting Nybegynder
26. marts 2006 - 18:09 #1
Hmm ingen svar