Avatar billede lbaad Nybegynder
18. november 2005 - 10:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søge efter en tekst i alle tabeller

Hej

Er det muligt, at søge i alle tabeller efter en specifik tekst??

Jeg aner ikke hvilken tabel en tekst står i, og så ville det være rart, hvis man kunne søge på tværs af alle tabeller.

Mvh
Lars
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2005 - 05:42 #1
Der er som udgangspunkt ikke nogen måde at gøre det på. Du skal i SQL direkte udpege de kolonner der skal indgå i en søgning.
Avatar billede lbaad Nybegynder
19. januar 2006 - 08:11 #2
OK - ja men det var også som jeg regnede med.

Lukke spm.

/Lars