Avatar billede dosto Praktikant
15. november 2005 - 09:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kortlæser kan ikke læse MMC

Hejsa.
Jeg har købt en kortlæser som kan læse MMCard, men det virker ikke. Jeg fik den byttet, men uden resultat. Den kan sagtens læse kortet fra digitalkameraet. Jeg har snakket med Nokia og fået at vide at det er et ganske alm. MMC der sidder i telefonen, men hvad er der så galt. Nogen der har et bud?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. november 2005 - 10:06 #1
Vend kortet om!
Avatar billede dosto Praktikant
15. november 2005 - 10:08 #2
virker ikke
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. november 2005 - 12:16 #3
hvad siger forhandleren?
Avatar billede dosto Praktikant
15. november 2005 - 12:42 #4
Hehe. Køb aldrig brød ved slagteren! Jeg købte læseren i Føtex og de sagde at når der stod at den kunne tage MMC så kunne den!...Hmmm. henvendte mig i den telebutik hvor tlf er købt og der fik jeg at vide at kortet er et SD MMC (det står ikke på Nokias sider eller jeg har ihvertfald ikke fundet det). Nu har jeg fået pengene tilbage i Føtex (med den lille information, at det er mig der ikke forstår at sætte kortet rigtigt i!!!) og så har jeg købt en lille kortlæserstik. Og det virker. Desværre er det jo så begrænset hvilke kort jeg kan læse, men man kan jo ikke få alt. Tak fordi I gad hjælpe.
Avatar billede dosto Praktikant
15. november 2005 - 12:46 #5
Ups...Du gad hjælpe
Avatar billede dosto Praktikant
28. november 2005 - 14:14 #6
Hejsa. Smid lige et svar, så får du point som tak for hjælpen
Avatar billede dosto Praktikant
09. december 2005 - 12:08 #7
lukket