Avatar billede hgoldman Nybegynder
14. november 2005 - 13:13 Der er 2 kommentarer

Udarbejdelse af marketingsmateriale på engelsk

Jeg har et firma hvor jeg sælger software til mellemstore og store firmaer i udlandet. Markedet for mit software er stortset alle andre lande end Danmark (fordi vi er for små). Jeg søger en person som kan hjælpe mig med marketingsmateriale og webside indhold.

Lige pt. har jeg nogle forskellige opgaver jeg skal have løst:

1. Få skrevet en ca. 2 siders brocure om mit ene produkt til at sende ud med posten.
2. Jeg har fået skrevet et case study som endelig er blevet godkendt at kunden. Det skal publiceres og gøres tilgængeligt.

Denne rette person har:

1. Kenskab til programmering i et eller andet omfang til at forstå hvad produkterne går ud på.

2. Højt engelsk niveau. Mine nuværende kunder er i USA, England og Australien, så det er meget vigtigt.

3. Har viden til at skrive marketingsmateriale og fremhæve hvorfor kunderne ikke kan undvære produktet.

4. Er interesseret i et langtids samarbejde.

5. Evt. har lidt viden med web udvikling og php.

Kender du nogen der er interesseret? Jeg kan fanges på henrik_goldman@mail.tele.dk for yderligere detaljer.

Med venlig hilsen
Henrik Goldman
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2005 - 19:35 #1
Hej Henrik,

Hvis der er penge i det kender jeg den helt rigtige person.

Regin
Avatar billede hgoldman Nybegynder
19. november 2005 - 21:08 #2
Hvis jeg havde mange penge, så kunne jeg få mange dygtige mennesker eller firmaer til at hjælpe mig.
Den slags arbejde som jeg har brug for, er jo "opstarts fasen" af virksomheden, så mange penge er der ikke i det.
Ikke dermed sagt det er gratis, fordi det havde jeg ikke forstillet mig.

Pt. har jeg kontakt til et enkeltmands firma som vil hjælpe mig, men jeg er åben for nye kontakter. Så personen skal være velkommen til at kontakte mig, eller hvis du vil sende kontakt oplysninger videre.

På forhånd tak.

-- Henrik