Avatar billede numberfive Nybegynder
10. november 2005 - 18:26 Der er 7 kommentarer

Overførsler af mp3 og billedfiler mellem comp og mobil

Hvad skal jeg bruge for at overføre mp3'ere og billeder fra min gamle bærbare til en SonyEricsson 500i? Kan jeg evt. downloade software til computeren så det kan overføres via bluetooth, eller kan jeg sende en mail til telefonen?
Avatar billede egr_sli Nybegynder
10. november 2005 - 18:34 #1
så vidt jeg husker skal du bruge et kabel der tilsluttes mobilen i den ene ende og USB'en i den anden ende
2 sek så kigger jeg lige på det
Avatar billede numberfive Nybegynder
10. november 2005 - 18:40 #3
Tankte nok de ville have penge for det. tak for hjælpen.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
10. november 2005 - 18:44 #4
var så lidt ;D - syns også det er vildt irrerterende at de kan kræve så meget for et simpelt kabel, lol
Avatar billede egr_sli Nybegynder
10. november 2005 - 18:53 #5
hvis du kunne bruge mit svar til noget skal du markere mit navn ude til højre og trykke accepter, - kan se du er ny her på E så det kunne være du ikke vidste det ;D
Avatar billede sexy_dude Nybegynder
10. november 2005 - 22:31 #6
hvor gammel er din bærebar og version af windows bruger du
Avatar billede sexy_dude Nybegynder
10. november 2005 - 22:35 #7
hvis du har bluetooth i din comp, eller infrarød port både på mobilen og comp'en så er det enu nemmere at overføre filer