Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. november 2005 - 15:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ser det godt ud?

Har siddet og leget lidt med et design.. ville godt bruge det til en hjemmeside, sådan for sjov.. Men passer det godt i jeres øjne, noget der skal ændres? Tjek det ud og sig hvad I mener om det =)

http://www.dunni.frac.dk/designjpgtest.jpg

Bemærk jeg ikke er begyndt at kode endnu..
Avatar billede weblex Nybegynder
10. november 2005 - 15:28 #1
cool banner ;)
Avatar billede olebole Juniormester
10. november 2005 - 15:32 #2
<ole>

Man må håbe, top-grafikken er vigtig og falder i brugernes smag ... den optager i hvert fald rigtig meget plads  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. november 2005 - 15:33 #3
Hørt Weblex =D
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
11. november 2005 - 14:20 #4
Ellers ingen kommentarer?
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. november 2005 - 15:25 #5
går udfra at din menu kommer ude i venstre side og ja så er der kun plads til indhold i den lillebitte kasse til højre.

propertioner er helt gale, 'een ting er at sitet er usandsynligt småt og sikkert kan ses med selv den absolut laveste skærmopløsning, det ved jeg ikke hvor hensigtsmæssigt det er da denne gruppe bruger er forsvindende lille, du burde optimere sitet til den mest gængse standard 768x1024 px.

Selve ideen med en stor (i dette tilfælde gigantisk) tribal tatoo symbol er som sådan ok, men du bør nok optimere denne også (jeg gætter på at du har tegnet den i flash og at bezier kurverne har drillet lidt, den er ihvertfald ikke så god i kanten og mange kurver er ikke jævne nok.

alt i alt ville jeg nok re-vurdere om det er godt nok til at begynde at kode på?
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
11. november 2005 - 17:13 #6
I det jeg ser designet i en 1024x768, synes jeg den er en passende størrelse, fylder ca. halvdelen af browseren, (hvilket måske er meget lidt) men da det ikke skal være et kæmpe stort site, og bare et lille et til uploads, sjov osv. synes jeg ikke der er grund til at lave det helt store..
Avatar billede olebole Juniormester
11. november 2005 - 17:26 #7
... så er der vel egentlig heller ikke den store grund til, vi andre forholder os til det  :)
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
11. november 2005 - 17:30 #8
Ka der være  noget om, tænkte mere på små detaljer osv. fejl bla. =)