Avatar billede jakeclocker Nybegynder
10. november 2005 - 12:59 Der er 4 kommentarer

Grafikken i mit design går istykker

nu har jeg lavet et design i 800x800 i photoshop.

har slicet og gemt som html, og når jeg skriver en masse nedaf inde i html siden, så går designets grafik istykker, ville godt have så designet blev stående og jeg bare kunne skrive alt det tekst og billeder i html.

Hvordan løser jeg problemet
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. november 2005 - 13:19 #1
Du kan lægge din grafik ind som baggrund i en celle, og derefter lægge din tekst ovenpå. Er der et link til siden?
Avatar billede razmataz Nybegynder
10. november 2005 - 13:51 #2
Smid evt. grafik bidderne ind i en table.
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. november 2005 - 14:30 #3
Kom du videre?
Avatar billede steen_hansen Forsker
14. februar 2006 - 23:13 #4
jakeclocker, er det på tide at komme videre i spørgsmålet, eller lukke det?