Avatar billede solsken Nybegynder
08. november 2005 - 19:47 Der er 10 kommentarer

Lave html baseret websted om til ASP baseret

Jeg har et websted lavet i html, dette vil jeg gerne tilføje nogle muligheder der er lavede i ASP. Hvordan gør jeg med index filen. Skal den omdøbes til index.asp og hvordan påvirker det mine links til index siden, skal de også omdøbes. Jeg har mange sider linkede til index siden, kan man løse det på en god måde uden at det blir roderi.
Avatar billede stigdk Nybegynder
08. november 2005 - 20:28 #1
Ja det kan du. Du kan løse det med at lave en buffe i f.eks. index filen. det sparer dig for en masse filer og for noget plads.
Avatar billede solsken Nybegynder
08. november 2005 - 20:57 #2
Og hvad er så en buffe? Har jeg forstået det ret at index filen skal omdøbes til index.asp
Avatar billede stigdk Nybegynder
08. november 2005 - 21:13 #3
ja det har du.. En buffer er en slags side med flere sider i en.. Så hvis du skal have siden "crew" i bufferen der hedder site så skal linket være: navnpaasiden.asp?site=crew

Forstår du?
Avatar billede solsken Nybegynder
08. november 2005 - 21:18 #4
Nej.Jeg er ASP novis. Kan du forklare lidt nermere. Hvor og hvorledes det virker
Avatar billede stigdk Nybegynder
08. november 2005 - 21:19 #5
JA det kan jeg da... har du en MSN vi kan skrive over det her tager ret meget tid =)
Avatar billede solsken Nybegynder
08. november 2005 - 21:32 #6
Ja det har jeg men jeg bruger mest Skype.
Avatar billede stigdk Nybegynder
08. november 2005 - 21:46 #7
okay... Skype??
Avatar billede solsken Nybegynder
08. november 2005 - 22:05 #8
Hej Stig, mitt skype navn er always-art
Avatar billede stigdk Nybegynder
09. november 2005 - 17:24 #9
har tilføjet dig, mit skype name er: e-x-e.dk
Avatar billede solsken Nybegynder
19. februar 2006 - 17:47 #10
Spørgsmål lukkes