Avatar billede quewer Nybegynder
08. november 2005 - 15:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge et banner

Jeg skal bruge et banner hvor teksten skal være "Alt I Et Forum", der må meget gerne være effekter på, men det skal passe til toppen af dette og erstatte det gamle logo. http://altiet.frac.dk/index.php .
Avatar billede quewer Nybegynder
08. november 2005 - 18:59 #2
De to sidste kan jeg rigtig godt lide! Men kan du prøve at gøre det bare en smule større?
Avatar billede quewer Nybegynder
08. november 2005 - 19:24 #3
Nej du skal alligevel ikke gøre dem større. Jeg venter lige med at give point, det klan jo være der kommer noget andet:D
Avatar billede helle100 Nybegynder
08. november 2005 - 20:05 #4
oki
Avatar billede quewer Nybegynder
08. november 2005 - 20:07 #5
Ved du hvad jeg gider ikke vente på et andet banner, syntes du har ramt noget der passer alle farverne - godt arbejde!