Avatar billede pastel Nybegynder
07. november 2005 - 22:57 Der er 4 kommentarer

opstæning af mail konto thunderbird,

jeg har nu forgæves forsøgt at opsætte mailkonto i thunderbird, men den virker desværre ikke.

Jeg for svar tilbage
"sending of password did not succeed: mail server pop.domænenavn.dk:login faild."

Endvidere går jeg ind på min webmail på  webhotelet skal jeg acceptere to gange, at jeg ønsker at forlade en sikkerforbindelse.
når jeg bruger firefox.

Noget der for andre synes let synes for mig besværligt ;-)
PS jeg er normalt ikke klodset
Avatar billede skovenborg Nybegynder
08. november 2005 - 16:00 #1
hvilken konto drejer det sig om? Der kan jo være forskelle på hvilken port din mail går igennem osv. Der må vel stå noget med opsætningen - hvis altså den understøtter pop3 (det er jo ikke alle webmails der gør).

Det andet med at klikke to gange kender jeg ikke til - sikkert en fejl fra dem, som har lavet webmailen.
Avatar billede pastel Nybegynder
08. november 2005 - 21:41 #2
mit domæne er hos b-one og de understøtter pop3, (ps jeg fik ikke skrevet at jeg selvfølgelig har skrevet det rigtige pasword. Indgående port er 110 og udgående 25.

supporter ved b-one mener, at det er et sikkerhedsproblem (han mener antagelig browser) at jeg skal klikke to gange og ikke noget de har, så blev jeg så klog eller gjorde jeg og hvordan får jeg det rettet. og vil det i virkeligheden så også løse problemet med thunderbird.??
Avatar billede skovenborg Nybegynder
08. november 2005 - 22:10 #3
du skriver vel ikke pop.domænenavn.dk vel!?! Sikkert ikke, men bare for at være sikker ;-)

Udgående er foresten 2525 ikke 25.

Hvad er det forresten du skal acceptere når du forlader den sikre forbindelse? Er det den alert-boks der bare informerer om det eller...!?! Du kunne måske lege lidt med about:config indstillingerne (skriv about:config i adresse-baren) under security.warn_* (ja, du kan jo kigge lidt på hvad der er)
Avatar billede pastel Nybegynder
05. januar 2007 - 22:13 #4
Det er godt nok længe siden, havde helt glemt det undskyld.

Jeg fik løst problemet, det var ikke lige det du skrev, men da jeg har ladet vente så længe får du point. undskyld endnu engang det sene svar.

hvordan får du point?? hvad skal jeg gøre?