Avatar billede redhack Nybegynder
05. november 2005 - 17:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Har brug for et nyt banner til hjemmesiden

Hejsa, jeg fik for et stykke tid siden et flot banner herinde på siden til min WoW fanside, og nu er jeg så ved at teste et nyt design af, så har i den sammenhæng også brug for et nyt banner igen..
Jeg har et eksempel på mit tema her: www.datauddannelse.dk/test1.jpg

Er der en som kan lave et som matcher til de nye farver?

Bredden er ca. 840 x 140.

Billeder osv. til at lave banneret med kan man hente her: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/downloads/fansitekit/wow_fansitekit.zip

Navnet skal ligsom på det gamle banner være: www.warcraft-world.dk

Håber der er en som kan hjælpe. :)
Avatar billede helle100 Nybegynder
05. november 2005 - 18:10 #1
Avatar billede redhack Nybegynder
05. november 2005 - 20:18 #2
Det ser rigtig godt ud! :D

..har dog i mellemtiden fundet ud af at det ville være bedre hvis størrelsen er 870 x 140. Er det noget du kan ændre for mig?

Jeg siger i hvert fald mange tak Helle, det er rigtig flot. Du får point nu. :)
Avatar billede helle100 Nybegynder
06. november 2005 - 09:14 #3
Så blev den lige lidt bredere, og tak for point :)
http://www.gratishost.dk/uploads//27_1131264818.jpg