Avatar billede skumse Nybegynder
04. november 2005 - 20:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er UseNeXT seriøst?

Holder UseNeXT, hvad de lover:
højere downloadhastigheder
fuldstændig anonymitet
jeg bryder mig ikke om at skulle opgive kontonummer ved brug af deres 14-dages gratis prøveversion
Avatar billede udvikler Nybegynder
04. november 2005 - 20:39 #1
Ser seriøst ud, både deres side og anmeldelser ser proffesionelt ud, men jeg ville dog ikke downloade programmet. Hvad skulle de bruge dit kontonummer til for en trial version af et program ? Altså de har jo slet ikke noget fornuftigt at kunne bruge det på, jeg ville råde dig til at lede efter et andet program som ligner, men som ikke spørger efter underlige ting som kunne være mistænkelige :)
Avatar billede skumse Nybegynder
04. november 2005 - 20:42 #2
Forklaringen på deres anmodning er at de efter 14 dage tager betaling, hvis man ikke selv afmelder
Avatar billede udvikler Nybegynder
04. november 2005 - 21:01 #3
Så er det da helt sikkert noget fusk.
For normalt når man laver et program, gør man det så proffesionelt at man indsætter en kode som deaktivere programmet efter 14 dage eller hvor meget det nu er. De spørger dig istedet om kontonummeret så de kan stikke en regning i hånden på dig og sige du skal betale. Og du kan ikke klage til nogle da det er din egen skyld hvis du giver dem kontonummeret. Har stadig samme mening -> Gør det ikke :)
Avatar billede udvikler Nybegynder
04. november 2005 - 21:24 #4
Kan se at du er ny på eksperten, så kan jeg lige fortælle dig at man her på ekserten lukker sine spørgsmål efter at man har fået svar på det man spurgte om, og det gør du således:

Hvis en bruger har lagt et svar så skal du bare bladre ned nederst på siden. Kig til venstre for det felt du svare i spørgsmål på (Det du svarede min kommentar på) der vil mit navn nu stå fordi jeg har lagt et svar. Hvis du synes jeg hjalp dig markere du mit navn i kassen og klikker på accepter knappen :)