Avatar billede mindreklog Nybegynder
04. november 2005 - 12:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

login og auktion

Hejsa.. Ja, ved egentlig ikke om det er lovligt at stille to spørgsmål i et, men det hænger sammen derfor jeg gjorde det..

Først, vil jeg dog gerne lige blive belært. Hvis jeg køber en betalings-getway der hvor jeg køber mit webhotel og så laver en formular på min side i mit eget design. Den loader jeg via en SSL-gateway (som leveres af webhotel-udbyderen) således at sikkerheden er i orden. Hvor vigtigt er det så at den login del som jeg vil have skal være super-super sikker. Grunden til at jeg vil have login er at de skal have et kundenummer for at kunne byde på auktionen, jeg også skal have :-)

Det jeg vil spørg om, er om der foreligger nogle sikkerhedsregler indenfor dette mht login kombineret med SSL osv.. eller om man bare kan få jer kloge hoveder til at lave et login til mig.

Derudover kunne jeg godt tænke mig et auktions-script, som kan vise tid tilbage, nuværende bud, altså faktisk lige som på Lauritz.. ville selvfølgelig være super cool hvis der også var en nedtælling, men ikke et must. Samt at der i scriptet er taget højde for problemstillingen omkring om budet er godkendt af den reele bruger som laver budet, om det enten skal ved bekræftelse over mail (lidt besværligt) eller om det bare kan ske ved at der kommer et pop-up vindue hvor man siger ja til budet eller nej, hvis det ikke er det man ønsker. og først herefter er det verificeret..

Altså 3 spørgsmål

1. forståelses-spørgsmål omkring sikkerhed
2. login-script
3. auktions-script.

PÅ forhånd tak
Avatar billede mindreklog Nybegynder
04. november 2005 - 16:32 #1
Er det omfattende.. ??
Avatar billede mindreklog Nybegynder
05. november 2005 - 18:55 #2
nogen der kan hjælpe?
Avatar billede mindreklog Nybegynder
07. november 2005 - 16:32 #3
ingen der er interesseret i en masse point?
Avatar billede mindreklog Nybegynder
18. november 2005 - 09:50 #4
nope!